Home

جاری NIFF یوتھ فٹ بال لیگ 2021 میں دو میچ سنتھیٹک ٹرف فٹ بال سٹیڈیم سری نگر میں کھیلے گئے۔

پہلا میچ گاندربل اکیڈمی اور آرکو ایف اے کے درمیان کھیلا گیا جو گاندربل ایف اے نے آرکو کے اپنے گول سے جیت لیا اور ایم او ایم گاندربل اکیڈمی کے زاہد ظہور کو دیا گیا۔ کے درمیان دن کا دوسرا میچ کھیلا گیا۔
بانڈی پورہ ایف اے اور کشمیر یونائیٹڈ ایف اے جو کہ بانڈی پورہ ایف اے نے صفر کے مقابلے ایک گول سے جیتا اور بانڈی پورہ ایف اے کے اسکورر ظاہر سلیم تھے۔ دونوں سکوررز کو MOM ایوارڈز ملے جن میں ₹1500/- نقد اور ایک یادگار تھا۔

چیئرمین این آئی ایف ایف بشیر اے ملک اور مشیر اب۔ حمید بانڈے نے سکریٹری جموں و کشمیر سپورٹس کونسل محترمہ نزہت گل کی طرف سے لیگ کے انعقاد میں تعاون کرنے پر ان کی تعریف کی جس کے بغیر اسے منظم کرنا مشکل ہوتا۔ انہوں نے مزید کہا کہ کھیل اور خاص طور پر کھلاڑیوں کے لیے اس کا نقطہ نظر اور تعاون یقینی طور پر اس کھیل کو مزید آگے لے جانے میں مددگار ثابت ہوگا۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ یوتھ فٹ بال لیگ کا انعقاد NIFF J&K کے ذریعے J&K اسپورٹس کونسل کے اشتراک سے کیا جا رہا ہے اور اسے New J&K Roadways کے ذریعے اسپانسر کیا جا رہا ہے جس کی حمایت کشمیر مانیٹر، JK Stories، Color Curve اور Frisk Film Production اس لیگ کے براڈکاسٹر کے طور پر کر رہی ہے۔

Leave a Reply